Intrebari frecvente

  • Sunt persoană juridică. Pot cumpăra de pe site?
Da, in momentul in care configurezi contul de client ai optiunea de a alege persoana fizica sau persoana juridica.

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?
Accesezi optiunea "ai uitat parola?", unde-ti vei putea reseta parola. 

  • Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
In orice moment poti modifica datele contului tau din interfata acestuia.

  • Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Da, comenzile sunt procesate doar in baza unui cont de client.

  • Pot modifica o comandă lansată?   
Daca intampini o astfel de situatie ne poti suna la nr. de telefon 0724.034.664 pentru a afla stadiul comenzii tale, iar daca aceasta nu a fost data in productie deja si nu a avut personalizare/customizare, exista sanse sa te putem ajuta cu anularea acesteia.

  • Pot afla informaţii despre comenzile anterioare?
Da, gasesti aceasta informatie in "Contul meu".

  • Vreau să achiziţionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Ne poti contacta la nr. de telefon 0724.034.664 sau prin e-mail contact@menu-shop-unika.ro si te vom ajuta cu statusul produsului dorit. 

  • Cum pot returna un produs Horeca by Unika?
Daca produsele comandate nu au avut personalizare sau customizare, le poti returna din "Contul meu" in 14 zile de la livrarea comenzii. Daca ai nevoie de ajutor, ne poti suna la 0724.034.664.

  • Primesc discount la o comanda mai mare?
Pentru a beneficia in exclusivitate de promotii si discounturi, te incurajam sa te abonezi la newsletterul nostru. Iar daca esti distribuitor, poti accesa sectiunea "distribuitori" din site sau ne poti contacta la nr. de telefon 0724.034.664.

  • In cat timp imi va fi livrata comanda?
Timpul de livrarea al produselor de pe site difera in functie de fiecare in parte, dupa cum urmeaza:

9-12 zile 
Comanda ta de produse customizate va fi livrata in 9-12 zile, de la confirmarea materialelor grafice.
*In functie de comanda si complexitatea acesteia, timpul indicat poate varia in plus sau in minus. 

48h
Pentru produsele de stoc, blank sau fara personalizare suplimentara.

72h
De la confirmarea materialelor grafice - pentru produsele de stoc, care sunt si customizate cu grafica aleasa sau logo client.

  • Pot comanda in afara Romaniei?
Da, putem livra si international. Pentru acest lucru te rugam sa ne contactezi la nr. de telefon 0724.034.664.

  • Cum pot achita comanda?
Cu card bancar sau ramburs (varianta ramburs este disponibila doar pentru produsele fara personalizare). 

  • Modalitati de plata cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in
conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza
datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata
catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de
schimb al bancii dumneavoastra.

  • Descriptorul tranzactiei 

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele: menu-shop-unika.